Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av kurt - 23 oktober 2009 12:16

En kväll för några veckor sedan kom min fru hem och sken som en sol i alla fall i halva ansiktet , hon hade fått en ansiktsbehandling med Galvanic Spa  , en demonstration, det betyder att man gör behandlingen i halva ansiktet för att man ska se resultatet, och resultat blev det , dom små kråksparkarna i ögonvrån var borta ,vecken i pannan ,halva pannan, var utslätad, kinden var fast rosig och len. Hmm.

Nu har hon gått och köpt en egen Galvanic Spa apparat och behandlat hela ansiktet . Man blev ju lite avundsjuk  när man beskådade resultatet,så en kväll smög jag in i badrummet  med  Galvnicen gömd i badrocken .Eftersom den är helt ljudlös så kunde jag stå där framför spegeln och ansiktsbehandla mej själv i lugn och ro .

Vid frukosten nästa morgon tittade min fru på mej och sa ,jahadu du har gjort en ansiktsbehandling med min Galvanic Spa . Så bra  blev det . Och du som inte tror på detta är välkommen hem till mej för en prov tur

www.kcpersson.nsedreams.com

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards